سوالات متداول

1. آیا می توانم خودم رزومه ام را بنویسم؟

رزومه نویسی امری تخصصی است که نیازمند تسلط کامل شما بر ساختار، قواعد و اصول رزومه نویسی براساس نوع رزومه و کشور مقصداست. همچنین شما باید کاملا به اصول نگارش، دستور زبان و اصطلاحات رسمی و بعضا تخصصی در زبان انگلیسی اشراف داشته باشید. از دیگر مهارت های ضروری برای نگارش رزومه، طراحی بصری است به صورتی تمپلیت و فرمت مناسبی با رزومه هدف داشته باشد. تمرکز بر دستاوردها و نقاط قوت و بهینه سازی رزومه برای دستیابی به هدف، با تجربه و دانش کسب خواهد شد و بدون آن رزومه شما مبتدی به نظر رسیده و شانس شما را در کسب جایگاه مورد نظر به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

2. چرا باید از خدمات «رزومه نویسی نسیم» استفاده کنم؟

تیم ما از افراد مجرب و متخصصی تشکیل شده که همه آنچه که شما لازم دارید را دارا هستند. میزان رضایت مشتریان ما و رزومه هایی که منجر به پذیرش و مصاحبه شده، بیانگر موفقیت ماست. هدف ما خدمت رسانی به شما در راستای دستیابی به اهدافتان است. ما در نگارش اسناد، تا تایید 100% شما به ویرایش ادامه می دهیم تا رضایت شما حاصل شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه «درباره ما» مراجعه کنید.

3. مدت زمان نگارش رزومه چقدر است؟

مدت زمان نگارش رزومه از صفر تا صد نهایتا یک هفته می باشد. این زمان برای ویرایش به سه روز کاهش می یابد. در صورت عدم تحویل سفارش توسط ما در بازه زمانی ذکر شده، شما حق بازپرداخت وجه را خواهید داشت. برای اطلاع از زمان دقیق مربوط به هر سند، از صفحه «تعرفه ها» دیدن فرمایید.

4. هزینه رزومه نویسی چقدر است؟

جدیدترین نرخ نگارش رزومه، کاورلتر و سایر اسناد در بخش خدمات ما، «تعرفه» ها درج شده است. بسته به نوع سند و زمان نگارش، هزینه می تواند متفاوت باشد.

5. روش پرداخت چگونه است؟

پرداخت به صورت پیش پرداخت و از طریق کارت به کارت انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه «تعرفه ها» مراجعه بفرمایید.

6. نحوه تحویل رزومه و سایر اسناد چگونه است؟

تمامی مدارک در مدت زمان تعیین شده، در قالب فایل pdf به شما تحویل داده خواهد شد. لازم به ذکر است زمان تحویل ما از زمانی محاسبه می شود که پرداخت شما را به همراه تمامی اطلاعات لازم دریافت کنیم. برای اطلاع از قوانین تحویل، صفحه «قوانین ما» را مطالعه کنید.

7. مراحل رزومه نویسی و سفارش به چه صورت است؟

ابتدا از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه «تماس با ما»، با ما تماس بگیرید. با توجه به هدف و کشور مقصد، نوع رزومه را نعیین کنید. شما می توانید از خدمات مشاوره و یا بررسی رایگان رزومه (در صورتی که از قبل رزومه تهیه کرده اید) استفاده کنید. سپس با توجه به تعرفه تعیین شده، مبلغ را پرداخت نموده و اطلاعات لازم برای نگارش سند مورد نظر را در اختیار ما قرار دهید. ما پس از اتمام، فایل پی دی اف رزومه را برای شما ارسال می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه موارد صحیح و کامل ذکر شده باشند. در بازه سی روزه پس از ثبت سفارش، به عنوان بخشی از تعهد ما به رضایت 100٪ مشتری، ما تضمین می کنیم که رزومه شما را تا زمانی که 100٪ راضی باشید، بدون دریافت هزینه اضافی بازبینی کنیم.

8. آیا می توانم قالب و رنگ رزومه ام را انتخاب کنم؟

بله چرا که نه! شما می توانید با بررسی صفحه «نمونه کارها»، تمپلیت و رنگ مورد نظرتان را انتخاب نموده و به ما اطلاع دهید.

9. آیا اطلاعات شخصی من برای دیگران فاش می شود؟

ما به حریم شخصی شما احترام می گذاریم. اطلاعات ارسالی شما هرگز و تحت هیچ شرایطی برای شخصی خارج از تیم ما افشا نخواهد شد، حتی چنانچه در بخش نمونه کارها، رزومه شما به عنوان نمونه قرار بگیرد، مشخصات شما برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود و حریم شخصی شما کاملا حفظ خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه «حریم شخصی» مراجعه فرمایید.

10. رزومه را در چند صفحه تحویل می دهید؟

یک رزومه حرفه ای بیش از یک یا نهایتا دو صفحه نیست. رزومه حرفه ای به طور مختصر به همه ابعاد شغلی، تحصیلی و حرفه ای شما می پردازد. حتی اگر سوابق زیادی نداشته باشید با سایر مهارت ها، دستاوردها و نقاط قوت شما یک رزومه حرفه ای به شما تحویل می دهیم.

سوال من در بخش «سوالات متداول» موجود نبود

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بخش سوالات پرتکرار کاربران نیافتید، آن را از طریق صفحه «تماس با ما» برای ما ارسال کنید. شما همچنین می توانید سوالات، درخواست مشاوره، بررسی رزومه و سفارش خود را با ما از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل ما در میان بگذارید.